Dag 2: min första kärlek

Jag har faktist ingen aning om vad jag ska skriva i det här inlägget! :)
Jag tror faktist att jag aldrig har vart kär på riktigt,och det är ju lixom svårt att veta om man är det, när man aldrig har vart det! :)
Jag kan ha vart lite "dagiskär" i en kille som gick på samma dagis, men tyvärr olyckligt kär :/ För han och min bästa kompis var ihop då, eller iallafall bättre kompisar än vad han och jag var. Men det kan ha vart att jag bara var lite "kompiskär" i honom, för vi ( jag, Amanda och Gabriel ) har allltid varit bra kompisar, ända sen början av dagis. :)
Så ja, det jag kan säga är väl, jag tror att jag aldrig har vart kär på riktigt. :)



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0