friday ;) <3

Jag har inte gjort så mycket idag, jag var med linnea ett tag och sen blev det väl typ den "klassiska" tv-kvällen med familjen, eller inte mamma, hon kom precis hem efter jobbet :)
Idol blev nyss klart så jag går nog och lägger mig snart, men hur som helst så gick ju Jay och Minna vidare till idol finalen, enligt mig så var det rätt! :D

Imorrn ska Amanda och jag ha "HA-hemmaspa" (HA står för Hanna och Amanda inte lixom ett vanligt ha) hehe ;)

På söndag ska jag och Linnea till Hälla och julshoppa och fikaa lite, det blir mysigt! ;)

Hoppas ni också har en bra helg! (Y) <3

(Är det bara jag som är lite dum i huvet eller, men jag hittar inte numret man skickar till när man mobilbloggar, eller nånting om att mobilblogga, men jag vet hur man gör (saknar bara numret) så SNÄLLA nån förklara vart man hittar numret eller säg det bara till mig ) :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0