Hemma-spa :D

Vissa vad jag och amanda har gjort idag? :)
Vi har haft ett hemmaspa!! :D
Vi hade ansiktsmask, hårinpackning, fot-saker (bad,fila & lite sånt) , hand-peeling och bastu. :)
Ni får receptet till hårinpackningen! ;)
Mixa dom här sakerna:
1 halv banan
1 halv avokado
1 msk olivolja
1 tsk naturell yogurt
Ha den i håret med en duschmössa eller plastpåse i 15 min, sen tvättar du håret. 
Den ska ge håret extra glans. ;)
 
bastun ;)

det gröna= hårinpackning, bruna=ansiktsmask, genomskinligt gröna=handpeelingen :)

här satt vi och drack våran drink och tog det lungt innan och efter det andra :) 

drinkarna, juice med isbitar och hallon :D 

lite suddig bild, men det är en supergod bodylotion (Y)

En helt perfekt dag! :) Och jättemysigt med hemmaspa! Men ingen dag kan väl va helt perfekt? :O
Nej, för såklart skulle jag tappa en skål så att det kom glas över hela golvet. :(
Nu sitter jag iallafall här med datan, och får ett perfekt slut på dagen ;) inte för att jag ska lägga mig riktigt än. :)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0