snö :)

Har inte orkat blogga på typ... 4 dar? :O   Tänkte att det var dags nu! :) Har tyvärr inte tagit några bilder att lägga upp, men ska kanske gå ut och ta lite höstbilder snart :)
Var det bara jag som märkte att det snöade imorse?:O  Fast det slutade snöa efter ett tag :(   Nu har det iaf snöat 3 gånger som jag har märkt, är inte det lite mkt för att vara oktober? Jag menar, för nåkra år sen var det inte ens snö på julafton! ;)
Det är hursomhelst skönt med fredag idag, men jag fick i uppdrag att ta med Viktor hem från skolan:/ och så har han en kompis med sig så då kan ju inte jag och Viktor hitta på nått heller, men jag får väl blogga och läsa lite :)
Nu kollar Viktor & Henry på nått asdåligt program! Och bara för att jag satt mig i sofforna med datorn tvingas jag att kolla på programmet! :( ......................................................................................
Nu gick dom så jag kan sätta på musik! :) Börjar med denna låt: 

Have a nice day! <3





Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0