Nyfixade naglar (Y)

Var med linnea tidigare idag, vi målade naglarna. :)
Det kanske inte syns så bra på bilderna men jag har iallafall ett lila nagelack, svart "fransk manikyr-rand" längst ut på nageln och sen glitter längst den svarta linjen, + ett genomskinligt nagellack över allt ;)






heh, den sista bilden kanske inte riktigt va på naglarna , men iallafall ;)
Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig snart, men gud va skönt med lördag imorrn, och att få sova lääängee på morgonen.....
men såklart vaknar jag nästan alltid tidigt när jag får sova iallafall :/
Nästa vacka blir nog en skön vecka i skolan, på måndagen ska vi åka ut till rocklunda och på fredag har vi ledigt! :D






Godnatt <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

tack så mycket! :)

2010-09-17 @ 23:53:41
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0