Test :D

Hur bor du: i en villa
Brukar du komma i tid: nja, oftast ;)
Hur lång är du: 157-158 cm
Kan du laga mat: nää.... ibland
Vad jobbar du med/pluggar du: ehh...  går i sexan
Vad har du på dig just nu: samma som tidigare idag, brun stickad tröja och svarta leggings
Har du någon fobi: näe, faktist inte, eller lite mot spindlar
Hade du en bra kväll igår: ehh... ja? 
Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi tror jag
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: hmm...  ett halsband
Vem snackade du med senast: mamma tror jag
Varm favoritdricka: te, kanske?
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten!!
Alkoholhaltig favoritdricka: ingen!
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: ja.. många! :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vet inte, typ massa små saker
Någon jag stör mig på: kan man ju inte säga!
Intressen: typ.. vet inte?
senaste person du kramade: Viktor , tror jag
Senaste person du ringde:
Senaste person som ringde dig: mamma eller pappa
Vad drack du senast: hallonsaft ;)
Längtar du till din nästa födelsedag: litee, men det är rätt långt kvar!
Är du sugen på något nu: ja, en chokladbit ;)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingaa!!!
Använder du hudkräm: eh.. ibland..
Micro-pop eller poppa själv: micro!!
Brukar du baka: ja, ibland :)
Röstade du i det senaste valet: hehe, nejj!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa, det är jag väll!
Vilken låt lyssnade du senast på: la isla bonito
Har någon annan sovit i din säng inatt: neeh
Vad tycker du är äckligt: olika!
Har du pengar på mobilen: ja, lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0