Grattis på namnsdagen mig själv, och alla andra som heter Hanna! :D

Idag har jag gjort rätt mycket! :) Och för en gångs skull ska jag lägga upp bilder på typ allt jag gör. :)
Först innan lunch åkte jag, mamma och Viktor ner på stan. Kl. halv 11 skulle viktor klippa håret. Sen gick vi och bytte en tröja jag fick i juklapp som jag inte gillade. Jag bytte den mot en ljusgrå tunika och 2 par örängen.

Sen åt vi lunch på Jensens Böffhus (stavning) . :) Jag åt Pommes, kött och Bearnaise (stavning) sås. (Y) Älskar att doppa deras Pommes Frites i Bearnies såses! :D
Efter stan så åkte jag hem till amanda. Vi hade som vanligt jättekul! :)
Vi bakade chokladbollar *mums* ;)

Och fixade naglarna :)

Jag vet inte hur det syns på bilden men det är iallafall svarta naglar med rosa prickar över halva nageln.
Det var ungefär det vi hann innan Amandas pappa kom och hämta oss och skjutsade hem mig, och sen åkte Amanda, hennes syster och pappa hem till sig (vi va hos hennes mamma). :)

När jag kom hem satte jag mig och läste i en "Julia" tidning och en "Frida" tidning som jag fick idag och åt lite choklad som jag också fick idag :)

Lite senare åt vi kvällsmat : makaroner ock kötbullar ;)

Sen (ganska nyss) ville mamma att jag skulle äta en bit av tårtan hon hade köpt till mig på min namnsdag, så då fick jag proppa i mig lite tårta också! *är proppmätt nu* Men det var inte så mycket tårta som gick ner, plus att jag börjar må illa av för mycket grädde. :S



Nu ska jag kolla lite på vänner tillsammans med mamma och pappa medans dom äter hummer.


Godnatt! <3


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0